Selvozge bizde 28+1 ,olduk paşam la cok şükür mide yanmalarim cok fazla var eksiklerimizi bitiremedk henüz hastane çıkışı ve birkaç takim kiyaft alicam ve birkaç küçük seyler var henüz bisey yikamadm ütülemedim 30 da başlayım diyorum acaba gec mi kalmış olurum ??