Selvozge bizimki geceleri hiç yerinde durmuyo bazen uykumdan uyanıyorum gündüzleri daha sakin 😊 inşallah doğduğunda da geceleri böyle hareketli olmaz 🙈 benimde kasık ve bel ağrılarım oluyo çok fazla eğilip kalkamıyorum karın büyüdükçe anam çok şükür 😊 sağsalim kucağımıza alalım inşallah kuzucuklarımızı🥰 bu arada alışverişi tamamladıktan sonra kaçıncı haftada çanta hazırlamalıyız fikri olan var mı😊