Feridekahraman23 amh oldukça düşük vakit kaybetmeden tüp bebege basladanız daha iyi olur. Cok zorlu bir süreç değil. İnsanlar abartıyor. Kısa bir süre ilaç kullanıyorsunu on onbeş gün falandı herhalde. Düşününce hamilelikte kolay değil ki her türlü bize sıkıntı süreç 🥲