Feridekahraman23 çok geçmiş olsun, başınız sağ olsun🙏
Sadece plt yüksekliğine bakıp iğne ve hap veren doktor duymadım inanın. Hematolojiden randevu alıp gen testi vermenizi öneririm.
Kaç gende olduğunu bilmeden direkt iğne ve hap başlamasına anlam veremedim. İğne dozu fazla gelirse kanamaya sebep olabilir, kanı sulandırdığı için. Üzmeyin kendinizi , nasipleri yokmuş demek ki🙏 Kafanız burada karışabilir, ben deneyimimden yola çıkarak yorum yapıyorum. Doğrusunu doktor bilir.
Ama mutlaka araştırın, derim. İmtihanınız sizi zorlamaz inşallah 🌸