Feridekahraman23 cnm pıhtı riski çıktı bende de benim de Amh çok düşük bende 3 sene oldu hiç gebe kalamadım benim senden de düşük İnan artık Fsh de yüksek ve adetlerim şaştığı için ilaçla oluyorum. Çok üzülüyorum tüp bebekte de işler yolunda gitmedi cok yıprandım 2 kerede tedavimi iptal ettiler yumurtalar büyümedi. Pıhtı testi için şehir hastanesine genetik bölümüne randevu al. Ordaki doktora de ki tüp bebek düşünüyorum onun için doktorum genetik istedi yani malesef biraz uydurma olacak sma soruyorlar neden istiyorsun neden yaptırıyorsun yapmayabilirler direk onun için dedim. Bu şekilde git yaparlar ama sonuç 1 aya yakın anca çıkıyor bende öyle oldu bende 2 gende kan pıhtısı riski çıktı