GozdeKB yok canım benim kullanma sebebim gebelik ihtimalini arttırmak için. Bize doktor sebepsiz infertilite dedi. Ovulasyon oluyo, yumurtlama ve çatlama kendiliğinden oluyo çok şükür ama letu bende kist yaptı bir iki kere. Femara yı da başka bir doktor başlattı, iki ay güzel ilerledi ama bu ay pek umutlu değildi doktorum çatlama olmuş ama içe kanama görüyorum dedi. Regl olunca üçüncü femara yı kullanıcam nasipse.