GozdeKB yok canım benim gecikmem hiç olmuyordu benim ileri seviye değildi pcos başlangıcı var demişti kendi kendine çatladı, inşallah sana da şans getirir ilacı saati saatine iç mutlaka bir de ben paketli gıdaları tamamen kesmiştim ilaca başladığım gün