zfrnemos GozdeKB hayırlısı olur ınsallah ama gonlunuzden gecen duanız en yakın zamanda en guzel sekılde sıze gelır
GozdeKB zfrnemos inşallah canım benim herseyin en hayırlısını versin Rabbim olmayanlarada nasip etsin en kısa sürede
sizdenbiriyim GozdeKB aynen pcos son adetim 21 ekimdi 2 ay gelmedi işte söktürücü kullandım geçen hafta geldi
sizdenbiriyim GozdeKB evet ilk ama bugün sabah muayene oldum klomenin 3. Günü diyelim aslında 4 ama sabah daha yememiştim ilacı vajinal muayene etti hiç gelişmemiş yumurtaların dedi pazartesi yine gel dedi normal mi sizce sonuçta ilacın 3. Günü
GozdeKB sizdenbiriyim çok normal beni ilaç bittikten 1 hafta on gün sonra çağırıyor hatta bugün kontrolüm var yumurta büyümüş mü diye