penbe_karisi benimde canm eksik bitmezki bir daha çocuk düşünmem diye bir çok şeyi vermiştim ne kadar da var desemde sil baştan alınacak seyler çok fazla ama öyle biberondu emzikti göğüs pompasiydi falan almayı düşünmüyorum yılbaşından sonra inşallah tek seferde herseyi tamamlarım diye düşünüyorum