busra34__ cevapta vermedi ki sorun orada hadi acil bişey değil diye geç baktın ama yinede cevaplarsın görmezden gelmesi beni çok sinir etti. Öyle yoğunda değil çok yoğun doktorlar gördüm ses kaydı atarlardı ya da asistanına yazdırırdı yine cevap verirdi bu hareketi çok soğuttu beni yani kendimi ne kadar güvende hissedebilirim ki