izelaren yaaa niye cevap vermiyor kız ben benim doktorum ara diyooo sekreterin numarası var mesajlara o cevap veriyor doktora iletiyorrr gerek olursa kendi doktorum arıyor direk hatta 7 haftamda lekenmelerim olmuştu aradım pazar günüydü hemen actii agliyordumm hatta kızdı bnaa evime kdar gelicektiii ❣️🥰bu sebeple kendisini çok seviyorummmm 🥰🥰🥰 maşallah bitirdin demek erkencisin tam zamanında bitirmişsin canım ben de 30′a kadar bitirmeyi düşünüyorum yani bebişin kıyafetleri bitti diyebilirim birkaç parça kaldı onlar da bitse kafam rahatlayacak