26+2 eksik bişeyi kalmadı odasının küçük detaylarına giriştik duvar süslemeleri gibi. Sadece anne yanı beşiğine karar verememiştim oda belli oldu gibi onuda alınca bizim hazırlıklar tamam diyebilirim belki bi isimli hastane çıkışı da yaptırırım o kadar. Ben ne soracam size kızlar özele gidenler doktorunuz mesajlarınıza cevap veriyor mu sadece acil durumlara mı cevap veriyor? Ben yeni bir doktora geçtim şeker tahlil sonuçlarımı attım 3. Gün bugün ve cevap vermiyorr bana bu normal gelmedi doktor olarak memnundum ama bu sebepten değiştirmeyi düşünüyorum