penbe_karisi 28+6 haftalık olduk daha hiç birşey almadım desem. 2. gebeliğim olunca herşey var sadece kıyafet alacağım için ağırdan alıyorum ama diğer ay almaya başlayacağız inşallah ☺️Hepimize hayırlı doğumlar nasip etsin Allah sağ salim kucağımıza alalım 🤲🏻🥰