irmtrn Bugün tam 10. Haftalık oldu benim minnoşda, 2 hafta sonra kontrolüm. Mide bulantısı çok ben de tüm gün hem de😞 ama olsun yakında geçecektir, minnoş sağlıklı olsun da. Sizce 2 hafta sonra cinsiyeti öğrenebilir miyiz?
Aysegulbebek irmtrn bize de 12. Haftada gel dediler inşallah bizde öğreniriz ama büyük ihtimal sadece tahminde bulunur canım
A_S_K Fatmanurish bende çok sabırsızım bizde 10. Haftaya girdiğimiz gün inşallah gidiyoruz kontrole duymak için 🙏🏻
irmtrn Esm_Nzm senin bebiş önden gitmeye başlamış, ben 2 hafta sonra kontrole gideceğim için bilmiyorum ama en son tam zamanında gidiyodu
Asporcee Aysegulbebek 7+3 teyim bende bugün çıktım hastaneden kusma ve halsizligim çok fazlaydı biraz zorlu geçiyor geçecek ama güzel günler ileride ❤️
LeylaCan 7+3 hiçbişeyden zevk almıyorum resmen. pilav makarna harici bise yiyemiyorum. herşeydem tiksindim herşey kokuyor. insanlar abartıyo diyodum büyük konustum sanırım.
A_S_K Aysegulbebek Valla benimde bir iştahım açık ayıptır söylemesi her şeyi yiyebiliyorum çok yağlı şeyler dışında hiç yemekten yana sıkıntı yaşamadım aksi gibi bir o kadar da çok acıkıyorum 🤔
irmtrn Esm_Nzm yok yok güzel gelişiyo ne güzel işte, benim ablamında hep 1 hafta önde gidiyodu bebişi, bu sıkıntılı bi durum değil😊 şuan tosuncuk 1.5 yaşında👍🏻
Fatosyildizz Bende 8+2 oldum bugün mide bulantısı beni yerimden kaldırmıyor sizde de oldu mu kızlar bebek 2 hafta önde 10 haftalık dedi ama imkansiz öyle değil. Bide yakın zamanda tarama testleri varmış bilgisi olan varsa yazabilir mi 🥰 hepimiz sağ Salim alalım da kucağımıza
Pamukgirl Aysegulbebek Bende 8+4 oldum çok zor geçiyor. Kabızlığa bi çözüm bulabilen var mı ayıptır söylemesi 4 gün oldu karnım şişti taş gibiyim bide mide bulantısı 😏
Fatosyildizz Pamukgirl kayısı hoşafı yap yada kurumuş kayısın varsa tüket canım iyi geliyor muz yeme bu aralar ☺️
Hgk Pamukgirl bende de kabızlık sorunu var ama 4 gün kadar beklemeyin bence bu sefer de tuvalete çıkarken zorlanacaksınız. Kuru kayısı hoşafı etkili ama ben gece yatmadan 2 yemek kaşığı zeytinyağı içmiştim ondan daha etkilisni görmedim
Mrvkrc 8+2 yim 2 haftadir bulantim var ve biseylerden tiksindim sizdede oldumu kzlar mesela cay gormeye tahammulum bile yok ve cig sogana. Normaldede cig sogan cok severim. 😁 kabizlik icin kayisi hosafi yapin cok iyi gelio. Ben cay icemedigim icon surekli kayisi hosafi yapiyorm kahvaltida filan icmek icin o yuzden hic kabizlik yasamadm.
Fatosyildizz Mrvkrc mutfaktan tiksindim yemek yapmak bana ölüm gibi geliyor keşke ayrı yerlerde olmasaydık annelerimiz hiç bırakmazdı ☹️
Seymahatunn Mrvkrc benim midemde yanka var salatadan tiksindim mesela 😊 ama 3 gundur ateşim var kasiklarimda ağrı var 8+1 şuan inşallah herşey yolundadır