mvlgnlr atesvesu bende 2 defa erken test yaptım çıkmadı ama aynı gün kaset test yapınca kaç tane yaptım hepsinde hemen çıktı neden acaba
aysegul53 mvlgnlr ben dayanamadım yaptım 5 dakika bekledin negatifti şimdi bir daha baktım Silikde olsa bir çzigi oluşmuş acaba neden oldu
aysegul53 Masal2021 doğrudur inşallah testde şu an silikde olsa bir çizgi oluşmuş acaba neden anlamadım
dgngr aysegul53 ben reglimdrn 5 gün önce falan yaptım negatif çıktı. Tam regl olmam gereken zaman pozitif çıktı
aysegul53 Masal2021 bugün yaptım dayanamadım saat 14.00 gibi bekledim bir kaç dakika hiçbirşey olmadı sonra akşam bir daha baktım da silikte olsa bir çizgi var inovita marka ovülasyon testi almıştım içinden çıktı
aysegul53 Masal2021 https://share.icloud.com/photos/035mtVmBkdKSMR4SjQlMHpYeA bugün test yaptım bu şekilde hemen oluştu o hayali çizgiyi bi ben görmüyorum dimi
aysegul53 tgbnur41 bende anlamadım neden öyle rengi sağlık ocağına gittim regl gecikmediği için kan almadı cuma günü sabah gel dedi