Ovulasyon testi almıştım içinden erken gebelik testleri çıktı bu testide bu ay ilk kullandım burda bazı arkadaşların sayesinde öğrendim nasıl yapıldığını falan şimdi tahmini reglime 6 gün var bu erken gebelik testini ne zaman yapmalıyım göğüslerimde aşırı hassasiyet var akıntımda çok regliden sebep mi gebelik mi bilmiyorum teste negatif görürüm diyede korkuyorum