bana da geç döllenme yaşıyo olabilirsin o yüzden o testlerde çıkmamıştır dedi kanda en azından bir oran alırız dedi sonucuna göre gel hamileysen kaydını yapalım dedi sonra da kendin artık kadın hastalıklarına gözükürsün dedi eğer zaten bu kandada çıkmazsa araştırma hastanesine gidicem bu şikayetlerden dolayı