Begonvil15 Merhaba
Bugün de yapacağım inşaallah
Evde değildim yeni geldim
Dün akşam kasılmam ve ağrım olunca acile gittim
İlk defa alttan kontrol ettiler ama açılmam yokmuş
Tahlil verdim açıklık kontrolünden sonra peçeteye içinde kılcal pembe kan olan mukus geldi nişan sanırım
2 saat bekle hem tahlil hem de tekrar açıklık muayenesi yapacağız dediler
Evimiz hastahaneye yakın olunca eve geldik biz de bir de çocuklarım vardı 7 ve 4 yaşında yanımızdaydılar okulları da olunca saat de gece 2′ye denk geliyordu ben de sancım gelmediği için tekrar bebek de hareket ettiği için gitmedim tekrardan
Sonuçlara da e nabızdan baktım hepsi temizdi elhamdülillah
Uzun oldu biraz🤭