Dünden beri yapıyorum bende 38+4 üz şuan öncesinde de egzersiz ve yürüyüş yapıyorum zaten ama bu egzersizden sonra alt tarafımda ağrı sancılanma başladı iğneleniyor ve baskısı arttı zaten kanaldaydı ve kafası şekil almış demişti doktor 10 gün önce sanki ara ara hafiften yanıyor gibi böyle aniden bi şey gelecek su veya idrar gibi ve ben tutamayacak gibi hissediyorum etkisi bu şekilde başladı sanırım