merveaws Ys35 Valla bu haftaya kadar yürüyüş ve hareketler yaptım perine masajı yine yaptım düzenli Alttan muayene yapmadılar doktorum müdahale etmek istemedi zamanında kendi gelsin diye O yüzden de bu kadar bekledik
a-a-my-h_dmr Kubrakopuz53 ya gerçekten mi Ay çok sevindim canım🥹 İkiniz de iyisinizdir inşaallah ❤️ Nasıl oldu, normal mi kendi sancınla mı Bebiş nasıl? Ay çok soru sordum 🤭
Kubrakopuz53 a-a-my-h_dmr ikimizde iyiyiz çok şükür normal açılmam varmış yatış verdiler falan filan ツ
kubos_ GirlandBoy_Mom ay hangileri onlar bende yapayım 40 oldum sancılarım da var günlerdir ama açıklık yok. Doğurayım artık 😂
lisamel 38+0da activating labor’a başladım, günde 2şer hurma ve yarım ananas yiyorum, günde min 7bin adım atıyorum üzerine sıcak duş alıyorum. Şimdi 39+3 oldum, halen gelen giden yok 🥲
a-a-my-h_dmr lisamel ben de şuan 39+0′ım ve akşam üzeri kasılma ve regl ağrısı gibi kasilmalarım basladı şuan takip ediyorum Bu şekilde:
a-a-my-h_dmr lisamel cuma günü 12.12 doğum yaptım elhamdülillah canım 39+4′de belki doğumumu baslatmadı ama elhamdülillah çok güzel bir doğum oldu egzersizin aşırı faydası oldu
a-a-my-h_dmr 34hediye-sinan activating Labor Plates topunda bol bol hareket yaptım Bir de aksak gebe yürüyüşü
a-a-my-h_dmr birthecene YouTube da var 7 dk lık bir video ama etkisi büyük pelvisin açılmasını ve bebeğin kanala doğru girmesini sağlıyor