kif evet plansız olması da ayrı bir güzel tabi ama ben hem bebeğim küçük hem de spiral alınamazsa falan diye çok endişelendim sevincimi yaşayamadım ama spiral çıkarıldı şükür kanamam oldu tekrar korku yaşadım progestan devam ediyorum ama şuanlık bir sorun yok inşallah sağlıkla kucağıma alırım. Çevremden destek görecek kimsem yok eşim dışında gurbetteyim neyse ki eşim hep destek oluyor. Dediğiniz gibi spiralsiz hamilelikler de bile risk olabiliyor rabbim herkesin yardımcısı olsun vardır bir bildiği🙏