elaefem canım dikkatli okursan anlattım zaten spiral bazılarında hemen alınabiliyor bazılarında alınamıyor kalıyor alınamazsa sonuçta bebeğin yanında rahimde yabancı bi madde oluyor ve bu onu etkileyebilir keseyi delebilir düşük, erken doğum, enfeksiyon riski her türlü risk olabilir yani. Benim sprial alınmasına rağmen kanamam oldu düşük riskim oldu her şekilde zor yani riskli bir durum normal gebe kalmayı tercih ederdim bu endişelerle boğuşmak yerine 🙂↕️