Ssdg düşüncelerin için teşekkür ederim canım cuma günü kese görüldü yarın şehir hastanesine de gidicem başka doktorlara da gözüküp fikir almak için keseye bakarken spiralr de bakıldı çok kaymış aşağıya o yüzden hamile kalmısım bakalım inşallah hayırlısı olur risk de olsa ben bebeğime kıyamam devam edicem spiral alınacak büyük ihtimalle sonrasını Allah’a bırakıcam