Kızlar bugün kese görüldü daha çok küçük maalesef spiralim kaymış o yüzden gebelik oluşmuş ama bi yandan bu iyi bişey dedi doktor spiral baya aşağıya rahim ağzına kaymış o yüzden almak daha kolay olur risk en aza iner dedi biraz olsun içim rahatladı haftaya en yakın zamanda şehir hastanesine de gidip başka doktordan görüş alıcam