duru202134 coskun02 sağlıklı gebelik gibi görünüyor Rabbim sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin ☺️
busraggyy Hesaba göre 5 haftaya denk geliyor bende 944 ile öğrenmiştim 5 haftalıktı 😊 gittiğinizde keseyi görürsünüz büyük ihtimalle
zeynaa16 Sağlıkla alırsınız gucağınıza bebişinizi inşallah 🙏🏻 Bende aşılama yaptım regl tarihim 8inde. İki üç gündür kasık karın ağrısı yaşıyorum sizce tutmuşmudur? İlk aşılama ağrı olmadı olumsuz oldu zaten. Bunda böyle olunca bi heyecan yaptım 🫣
coskun02 zeynaa16 çok teşekkür ederim inşallah sizin de istediğiniz bir şekilde tutmuş olur benimki geç dönme olduğu için 17’sinde test yaptım hamile olmadığımı gördüm 27’sinde hamile olduğumu gördüm yani 10 gün falan beklemeniz lazım
busraggyy coskun02 ben öğrendikten 4 gün sonra gittiğimde duymuştuk çok şükür ❤️ yani sizde takip edin beta 2500lere geldiğinde daha net oluyor ❤️
bsraersnn coskun02 yaaa bende ailemden uzağım şuanda çok istiyorum bir beebgimin olmasını onunla teselli olurdum🥺🥺🥺