coskun02 son adet tarihine göre hesaplanıyor betayla çok alakası olmuyor betayla sağlıklı olup olmadığının takibi oluyor şuan kese gözükecek biraz daha artınca değer keseden sonra bebiş sonra kalp atışı 🥰❤️ ben dış gebelik ameliyatı olmuştum ameliyattan sonra hep foliborn içirdi doktor altı ay sonra da gebe kaldım şuan sağlıklı gözüküyor bebeğim