busraggyy coskun02 normal canım biz keseyi gördüğümüzde 2500lerdeydi betam bir kaç gün bekleyin içinizi ferah tutun 🌸
hllasm coskun02 normal normal. vajinal 1500 üstü karından 3000 üstü görünüyor diyorlar. Zaten bikaç güne değeriniz 3000 i geçmiş oluyor.
hllasm Acele etmeyin ben de sizin gibiydim ama ne kadar sabırlı olursanız o kadar iyi her şeyi erken öğrenince vakit geçmiyor. Ben 5 haftalıkken gittim keseyi gördük iki hafta da kalp atışı için bekledim o ay bana geçmek bilmedi işe gidip geldiğim halde
Elfksogl coskun02 bugün bu beta ile görünmesi gerekiyor canım 🥹 bugün mü baktırdın karından eğer görünmediyse yarın tekrar git eğer görünmezse sıkıntı var demek🥹
melora coskun02 hayırlısı olsun canım benim de 4379 çıkmıştı kese göründü ama çok minik yarın tekrar gideceğiz kontrole durumuna bakmaya 😊
melora coskun02 benim de öyle daha çok yeni vajinal ultrason ile anca görünüyor biraz daha büyürse göbüşten görürüz inşallah
Tomris777 coskun02 bende de aynı belirtiler var dün-bugün regl olmam gerekiyor eğer bugünde olmazsam yarın sabah test yapacağım innovita test var elimde güvenilir mi kızlar başka test alayım mı