BraTurgut merhaba canım sekiz haftalık hamileyken kürtaj oldum beşinci haftalık olduğunda benim pembemsi kıvamında çok az peçeteye gelecek şekilde bir kanamam oldu bir 2 saat sonra hemen durdu yani gelmedi ona rağmen doktora gittim doktor bana yerleşme kani dedi ve sonra eve geldim sonra sekiz haftayı tamamladıktan sonra kontrol amaçlı bebeğin kalbini duymak için hastaneye gittiğimde bebeğin kalp atışı yoktu daha doğrusu bebek yoktu kese gayet güzel bir şekilde büyümüş dedi ama herhangi bir bebek embriyo yoktu yani kürtaj olmamı istediler ben olmadım yani bir hafta daha bekledim o sırada 2 doktora daha gittim iki özele gittim onlar da aynı şeyi dediklerinde aldırmak zorunda kaldım kürtaj olduktan sonra hiçbir ağrı sızı hissetmedim sekiz gün kanamam geldi kürtaja bağlı olarak kürtajın 38 günü olduğunda benim adet döngüm başladı gayet normal adetim gibi geldi ve dört gün geliyordu normalde yine aynı şekilde dört gün geldi o bittikten sonra ben yine denemeye başladım adetime iki hafta kala yoğun bir bel ağrısı hissettiğim için kan verdim şüphelendim açıkçası 17 kasımda kan verdim betam 1.20 çıktı adetimin gelmesini bekledim sonra adetim gelmeyince gecikme 4 gün olunca tekrar kan verdim 27 Kasım’da kan verdim ve tam 86 çıkmıştı bugün yine kan verdim hani betam yükselişlerini ne kadar arttı onu öğrenmek için sağlık ocağında kan verdim sonuçlar yarın çıkacak bakalım bana kürtajdan sonra hiç ara vermedim doktorum da herhangi bir sıkıntım yok dedi o yüzden devam ettim yumurtlama dönemi ovulasyon hiç bilmiyorum hiç onlara göre de hareket etmedim adetimin bittiği gün sonraki gün denemeye başladım çok şükür nasip oldu Rabbim isteyen herkese nasip etsin🥰