tgbnur41 en doğru ne zaman kan verilmeli arkadaşlar bende 6.günümdeyüm geç kaldı reglim ve bu sabah test yaptım negatif sonuç aldım daha ne kadar beklemeliyim sizce
eslem2121 coskun02 yok cnm nolacak sanki aklında ne soru işareti varsa bildiğim kadarıyla yardımcı olurum istediğin zaman sor 🥰
Deletedmom_787 coskun02 evet canım hayırlı olsun sağlıkla kucağına al inşallah dua et bizlere de 😭😭😭 evlat hasretiyle yanıyoruz 🥺 rabbim bizlere de tez vakitte sağlıkla nasip etsin inşallah
coskun02 Deletedmom_787 tşk ederim cnm valla namaz kılarken de dua ediyorum Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın isteyen herkese nasip etsin inş 🥰
eed21 Deletedmom_787 sağlıkla kavuşacağınız tatlış bir bebek nasşp etsin Rabb’im. Hiç umudunuzu kaybetmeyin bende çok korkuyordum hiç olmazsa dşye. Ama Rabb’im nasip etti. Gerçekten hiç beklemediğiniz zamanda geliyorlar minikler
coskun02 gurz 4 gün adet gecikmem vardı 27 kasımda kan verdim 86 çıktı yarın tekrar kan verecem bakalım inş sağlıklı bir gebelik olur bir kez kürtaj yaşadım korkuyorum açıkçası
eed21 coskun02 geç döllenme olabilir. Hiç sıkıntın etmeyin önemli olan beta artışı sağlıkla gelsin inşaAllah ❤️ çok mutlu oluyorum bebiş haberlerine 🥰
gurz Benimde kan sonucum 205 çıktı ama haftası çok küçük şuan normal mi ki 3+2 gözüküyor regliden 2 gün önce kan verdim 205 çıktı
gurz eed21 amin inşallah yükselir hemen yarın olsun istiyor insan sanırım kalp atışı duyana kadar kendime hamileyim diyemeyeceğim çok tuhaf birşeymiş kalp atışı da 6-7. Haftada duyuluyor nasıl sabredeceğim ki :)
Deletedmom_787 eed21 inşallah canım benim 🥺 eylül ayında hamile kalabildim çok sevinmiştik ama sonra da sevincimiz uzun sürmedi 6.haftada düşük yaptım 🥺 hala hamile kalmaya çalışıyorum ama olmuyor 🥺 bu ay pikte göremedim 18.gün oldu hala silik çıkıyor ovulasyon testleri
coskun02 gurz ben de öyleyim ya şu haftalar diyorum bir an önce geçsin kalbini duyayım da aileme söyliyim yani çünkü ilk kürtajımda herkese dedim ve sonucu hüsranla bittiği için bu sefer kalp atışını duyayım her şey yoldaymış gibi olduğunda söyliyim diyorum