Deletedmom_787 coskun02 evet canım hayırlı olsun sağlıkla kucağına al inşallah dua et bizlere de 😭😭😭 evlat hasretiyle yanıyoruz 🥺 rabbim bizlere de tez vakitte sağlıkla nasip etsin inşallah
coskun02 Boysmom2 yaaaa 🥲eşime daha daha demedim kesin olsun dedim pts tekrar vereyim kan 17 kasımda verdim kan 1,20 çıkmıştı 27 kasımda verdim 86,9
coskun02 eslem2121 regl 22 Kasımdı geçikme baya var ama bişey hissetmiyorum sadece bel ağrısı çok aşırılar hafif göğüslerim şiş kasıklarım ara ara ağrıyor
Seyma8 coskun02 yani adetin gecikmesinin kacıncı gün kan verdin pozitif çıktı okudumda yazdıklarını belirtilerimiz aynı benim belim çok ağrıyor ve adetim 4 gün geçti dün kaset test negatifti o yüzden merak ettim açıkçası
eslem2121 coskun02 öyle yap cnm bişey yapman gerekmiyor regl tarihini düzeltirler büyük ihtimal benim öyleydi
Esma006 coskun02 evet canım iki güne bir yenile ayni yerde aynı hastanede var bakalım hayırlı olsun ❤️
coskun02 eslem2121 hakkını helal et ya sürekli seni rahatsız ediyorum sorularla sıkıyorum bilmiyorum öğrenmek istiyorum sadece
eslem2121 coskun02 yok cnm nolacak sanki aklında ne soru işareti varsa bildiğim kadarıyla yardımcı olurum istediğin zaman sor 🥰