İkiz gebelikti benimkisi. 30. Haftadan sonra çok zorlanmaya başlamıştım kasık ağrıları, bel ağrıları vardı ama normaldir diye düşünerek kendimi rahatlatıyordum. 32. Hafta komtrolüne gittiğimde nst de sancılar çıktı bunun üzerine 2 doz ciğer geliştirici oldum. Yani endişelenmedim çok da verilen ilaçları kullandım, bi önlem olduğunu düşündüm hep. Ciğer geliştiricinin 2. Dozunu oldum 24 saat geçti suyum gelmeye başladı gece ama eminde olamadım altıma kaçırdığımı düşündüm sabah gelmeye devam edince, bide üstüne nişanım gelince hemen doktora gittik. Hala bi ümit belki yatış verirler diye düşünürken doktorum acil sezeryana aldı. Bebeklerimin bir 2100 gram biri 1800 gr doğdu. Şuan küvezdeler bugün 5. Günümü. Gidip görüyoruz sürekli, sağdığım sütü götürüyorum ama mental olarak kendimi tutmaya çalışsamda çok zormuş gerçekten. Tek duam bu süreci sağsalim atlatıp biran önce bebeklerimize kavuşmamız. Benim ve bebeklerim için de duanızı esirgemeyin nolur, Allah bu süreci yaşayan herkesin yardımcısı olsun 🙏🏻