Tug90 Helal olsun canım çok iyi anlıyorum endişelerini 6 haftaya yakın kaldı hiç çıkarmadı doktorum 8 mm di takıldığında hastanede yatırdı kontrol amaçlı bir o zaman ölçtü daha sonra rahim ağzı kısalığına hiç bakmadı çünkü son çaremdi zaten yapabileceği başka birşey yoktu bakmayalım artık dedi. Sadece ilk takıldığı gün hissettim aparatı sonra yokmuş gibiydi sadece çok akıntı oldu normalmiş zaten hep yattım bu süreçte baskı dediğin bebek büyüdükçe aşağıya baskı yapıyor hissediliyor o yüzden kalkma fazla 34+5 te çok iyisin dedi 38 leri görürüz vs ertesi gün sancım başladı benim yoksa daha giderdi bence açılma olmuş 2 cm mecbur çıkardı 35 te doğum başladı doğumdan önce ciğer geliştirici yaptı hatırlatma dozu olarak çok şükür küveze girmedi sadece kilo olarak küçüktü aklına takılan başka birşey varsa sor canım