Ben de oğlumu 36.haftada doğum yaptım, suyum iyice bittiği için acil sezeryana alındım, doktorum farkeder etmez ciğer geliştirici iğneyi yaptırdı, doğum ve sonrası herşey çok güzeldi şükürler olsun. Küvözde kalmadı bebeğim, sağlıkla evimize döndük. İnşallah siz de sağlıcakla kucağınıza alırsınız, korkmayın önce Allaha sonra sağlık personellerine güvenin başka çaremiz yok, o canı veren Rabbim sağlıkla kucağımıza da aldırır elbet❤️