Kızlar bende çok zorlanıyorum kanamam vardı rahimde ıkındığım için kanamam çoğaldı progestan kullanıyorum iğne, doktor banada lifli beslen kabız olma günde 3 litre su iç vs dedide ben o kadar su içemiyorum, her sabah yulafı makineden çekerek toz haline getiriyorum yumurta süt ile krep yapıyorum tavaya havuç, kapya, seviyorsanız kabak vs ekleyip kavurup uzerine krebi ekliyorum, bu benim tuvalete çıkmamı bir tık kolaylaştırdı . Ek olarakta proberry diye gebelerinde kullandığı bi probiyotik kullanmaya başladım içersinde enfeksiyon önleyen şeylerde var cranberry vs, tabi yine danışarak alın, her şeyi deniyorum zeytinyağ içtim böğürerek , duphalac kullanıyordum dr yeme şeklini değiştirceksin duphalac bırak dedi, kabak yemekleri sebze çorbaları (karnıbahar brokolı kabak blenderlayarak) bu tarz şeylerle bende yumuşama oldu inanın bende çok uğraşıyorum ama her gün azcıkta olsa çıkmaya başladım, yemeklerde zeytinyağ kullanmaya çalışın, komposto yapıyorum kayısı erik vs tabi bunlar kişiden kişiye değişir, kefir tüketin kayısılı aldım ben sade çok tüketmediğimden, her tuşa basıyorum anlıcağınız bunlar fayda etmezse zaten mecbur ilaçlar giriyor devreye ama ben şuanda bunları yaparak ilaçsız devam ediyorum