Asenak Doktorum bana magnezi calsinee başladı nerdeyse 4 aydır her gün kullanıyorum günlük bir Ölçek doktorunuza danışabilirsiniz inanılmaz rahatlatıyor
Hanim123 Asenak Merhabalar, Kabızlık Durumunuz Düzeldi Mi Acaba?Tam Kaç Haftalıkken Başladı?Ben İlaç Kullanarak Çıkmaya Çalışıyorum.
Nturkoglu İlk trimestırda bende yaşadım neredeyse 4 gün olmuştu çıkmayalı. Aktivia kayısılı yoğurt önermişlerdi. Her gün bir tane yiyordum. Her gün çıkamasam da iki güne felan düştü. Ama mutlaka meyve yiyordum hala da yemeyi bırakmadım. Şu an demir ilacına başladım. Meyve yemeyi arttırdım. Henüz bir sıkıntım olmadı. Biraz az su içiyorum ondan kaynaklı sanırım ama her gün çıkıyorum çok şükür
Sisihappy Blossommm demir ilacı kullanıyorsan normal aynı zamanda magnezyum alınca nötrlüyor ben hamilelik öncesinde de şu anda da magnezyum kullanıyorum kabızlığıma iyi geliyor
handan3958 Blossommm Ben kuru kayısı kefir ve acı yiyerek çözüm buldum şimdilik fayda ediyor inşallah ilerlemez 🤲🏻🥴
yascdem Blossommm canım ben yaşıyordum haftalardır akiam gün kurusu yiyorum 3 4 tane üstüne laktozsuz kefir bir bardak sabah akşam yap 3 günde anca biraz düzelmeye başladım ben
Bububu Blossommm bende gece 2 kaşık zeytinyağı, kuru kayısı ve bol su içiyorum öyle olduğumda. Rahatlıyorum 1-2 güne
daisymom_99 kubraturkkoc bahsettiğiniz kan ilacının adı nedir acaba bende doktorumdan rıca etsem belki yazar
holaa Gece ve sabah bir kaşık zeytinyağı, sabahları iki üç adet kayısı, kefir ve probiyotikler en yakın arkadaşlarım 😅 beslenme çorba iyi geliyor. Patates, muz, ekmekten uzak duruyorum
nadide8164 Ben egeliyim zaten bolca zeytinyağlı besleniyorum kabızlık yaşamadım çok şükür sadece bazen katı gıda tükettiğimde zorlanıyorum 🤰🏻
minikcivciv89 mermevhamser bana yatmadan önce iki tane al dedi yeterli gelmezse sabahta iki tane al dedi bana yeterli geldi tek akşam kullanmam hapı 15. Haftada kesti deneyelim bulantın Olursa gel tekrar yazarım dedi üşendim gitmeye 17. Haftada bitti 😄
nesivar Blossommm nefesini al 4 saniye tut agzından yavaştan yavaş ver bunu tekrar et cok işe yarıyor.
nursenasu27 Blossommm çokta bişeyin faydası yoktu bende ilk zamanlar da yaşadım şu an 28 haftalığım hâlâ yaşıyorum çok zorluyor beni çok şişkinlik yapıyor şurup veriliyor genel de ilaç olarak
Hanim123 nursenasu27 Merhaba Sizde Mi Sürekli Kabızlık Yaşıyorsunuz?Benim Hamileliğimin İlk Aylarından Beri Kabızlık Var Artık 35 Haftalık Oldu Devam Ediyor.Siz De Mi Öylesiniz?
nursenasu27 Blossommm aç karnına sade kefir arkasına bol su içebilirsin bi onun faydası olur az da olsa
Nibozog Blossommm bende her şeyi denedim canım en son ev yapımı şeftali suyu ve akşamdan bir bardağa kuru kayısı koyup sabah suyunu içtim en etkilisi bu oldu. Kayısıları yemen daha hızlı etki gösterir benim içim almadı yiyemedim ama suyundan fayda gördüm