kubraturkkoc Blossommm ben yatarak geçiriyorum kabız olmamak için elimden geleni yapıyorum. Bol su içmek çok önemli normalde 2 litre ise kabız olacak gibi olursanız 3 litre için. Öğünlerinizde mutlaka çorba salata da olsun, hamurişi ve beyaz ekmek tüketmeyin tam buğday ya da tam tahıla geçin, ara öğünde yoğurt ve lifli meyve yemeye çalışın ben yeşil elma yiyorum hergğn kabuklu.. birde benim doktorum kan ilacının en az kabızlık yapanını yazdı minik şişelerde içiyorum her gün.. Bir de magnezyum takviyesi alın oda faydalı olur 👍🏻 bi ara bende sürekli akşamdan kayısıyı suya koyup sabah kaynatıp içiyordum ya da inciri doğrayıp zeytinyağının içine atıyordum bunlarında faydasını gördüm ama bi süre sonra tiksindim sürdüremedim beslenmeyi düzeltince bayağı rayına oturdu ihtiyaç duymuyorum, bir de eğer çok sıkışırsanız toz bi kabızlık ilacı var mecbur kalmadıkça kullanmıyorum ben o da çok etkili bazıları düzenli kullanıyormuş ama benim doktorum ilaçla çıkmaya alıştırma bünyeni beslenmeni düzenle dedi doğruymuş farkını gördüm tavsiye ederim bunları
Cansuuuucan Blossommm akşamları uyumadan bi tatlı kaşığı zeytinyağı içmenin iyi geldiği söyleniyor , bende bi kaç kere denedim çok zorlandım içerken o yüzden bıraktım ama keşke bırakmasaydım kabızlığın yarattığı sıkıntı daha büyük oldu. O yüzden içebiliyosanız zeytinyağı deneyin en azından bi bardak suya karıştırıp için belki faydası olur 🙏🏻
Dinolisoo Blossommm bası meyveler kabızlığı geçiriryor hafifte olsa. Bende ilk trimesterde çok çektim hep meyve yiyordum o iyi geliyor sadece
ghostty Blossommm yaa ben de hep tost yemiştim☹️ Su bile içemiyordum. Biraz dayanın ama çok zorlarsa doktorunuza sorun kabızlık için şurup var duphalac diye. Bulantı için de prilam sayesinde yemek yiyebildim.
nesivar Blossommm nefesini al 4 saniye tut agzından yavaştan yavaş ver bunu tekrar et cok işe yarıyor.
Glhayat_54 Demir hapı kullanıyorsanız bu kabızlık yapar bazen ne yesende içsende fayda etmıyor malesef siz yinede kabızlığa iyi gelen seyleri tüketin yada en son kabızlık şurubu alıp kullanın..
Nzl_35 Duphalac diye bir şurup var hamilelikte kullanılıyormuş ben 36. Haftaya kadar magnezyum kayısı incir bol su bir şekilde idare ettim ama demir hapından dolayı sanırım zor oluyordu geçen hafta doktorum bu şurubu içebilirsin dedi içtikten 4-6 saat sonra cenneti yaşadım mutlaka doktorunuza danışın ve kullanın
daisymom_99 kubraturkkoc bahsettiğiniz kan ilacının adı nedir acaba bende doktorumdan rıca etsem belki yazar
AynurrBYK Bende aynı durumdann muzdaribimm🙈doktorum kan hapını değiştirdi küçük şişlerde olana geçtim biraz daha rahat ettm sabahları ve akşamları aç karnına zeytinyağı içiyorumm 1 yemek kaşıpı ğstğne hemen ılık su yapıp içiyorum sabahları aç karnına kayısı kuru erik ve kuru incir yiyip su içiyorum tam buğdaydan ekmek yapıyorum onu tüketiyorum bide doktorum karnıyarık oyu önerdi yoğurda 1 kaşık koyup bekletiyorum birazda olsaa faydaaa gördümm bazen 4 5 gün yapamıyordum şimdi bnları yapınca en geç 1 gün arayla yapabiliyorum tavsiye olsun🫶🏻
ssakk Probiyotikler işe yarıyor.. özellikle hergun kefir içmek bol yoğurt sebze çorba lifli gıdalar tercih etmek işe yarıyor gerekirse probiyotik takviye alabilirsiniz..
Blossommm Meyve de yedim,yoğurt da yedim,ekmeği de kestim,su içmeyi de arttırdım.hiçbirinden fayda görmedim.Kuru kayısı bir ara iyi geldi o da şimdi midemi bulandırıyor. Dr a gidene kadar beklemekten başka çarem kalmadı.
cgdm-kntmr Bir şişe maden suyunun içine 2 tane kuru incir doğrayın küçük küçük 5 dakika sonra maden suyunu için en son kuru incirleri yiyin sadece bu çözüm oldu bana başka ne yaptıysam işe yaramadı gece yatmadan içerseniz sabah çok rahatlatıyor
ghostty mermevhamser kaçıncı haftadasınız? Ben 2 ile başladım 8. 9. haftalarda 4 e kadar çıkardım. Maksimum günlük dozaj 4. Şuan yine 2 ye düşürdüm. Gece yatmadan iki tane alıp yatıyorum. Günüm daha iyi geçiyor.
minikcivciv89 mermevhamser bana yatmadan önce iki tane al dedi yeterli gelmezse sabahta iki tane al dedi bana yeterli geldi tek akşam kullanmam hapı 15. Haftada kesti deneyelim bulantın Olursa gel tekrar yazarım dedi üşendim gitmeye 17. Haftada bitti 😄
ecemciik mermevhamser bulantı için Prilam Dr kullandım bana da doktor yazdı ama bende işe yaramadı, sonradan Zofer kullanmaya başladım, hatta sabah Zofer akşam Dramamine kullandım çünkü benim 3-4 ay boyunca 7/24 bulantım oldu asla azalmadı. Şimdi 6 aylık ve çok şükür son 2 aydır yok denecek kadar az bulantılarım ☺️ Doktorunuza danışın ilaçlar etki etmezse, değiştirmesini talep edebilirsiniz
ecemciik Blossommm Duphalac ve magnesie calcine saba toz (umarım adını doğru yazdım) bunları kullandım doktor kontrolünde, çünkü neredeyse 1 hafta tuvalete çıkamadığımı biliyorum 🤦🏻♀️