Masal2021 eslem2121 tamam kuzum alacam kıyafette az ondan da alırım bı kaç parça bişey yeter zaten kış bebegi olacagi için battaniyeye sarılı olacak kalın şeyler almam
eakcan Nisan ayında doğacak kızım için, hem de 3,5 yaşındaki oğlum için pufikokids.com sitesinden 2.ürüne %50 indirim kampanyasıyla harika şeyler aldım, bugün son günüymüş, kurcalamanızı tavsiye ederim🙋🏼♀️
ebrudefnee Masal2021 anladım zaten ocakta olduğunu ben martta doğum yapmama rağmen 3 ay kışlık giydirdim dedim sizin ki ocakta olacak rahat bi 5 ay kışlık giyer demek istedim😅😅 ama yanlışlıkla sizede mart yazmışım 😅😅
Nisven Tulum alın bence banyodan sonra falan çok rahat oluyor hatta uyku tulumu da alın ben izmir’de yaşadığım için daha giydirmedim ama Ocak’ta uyku tulumu giyilir yeni doğan için torba uyku tulumları çok iyi
Ftsfts Bence kalın olan tulumlardan alın. Fermuarlı, çıt çıtlı olanlardan . Soğukta en iyisi onlar ayaklı olanlar . Çorap çıkıp gidiyor. Kendinden eldivenli olanlar en ideal. Tek parça giydir oh karnı da açılmaz ayağı da eli de
Kaderyusuf Masal2021 çok az bence ilk çocuktan 5 tane takım var 8 tane daha aldım bi kısmı 0 3bi kısmı 1 3 ay tulum vs daha almadım onlar ekstra kısın kıyafet sıkıntısı çok problem yaz bebeğine 3 parça dahi yeterli oluyor.
demirrleydi_ Masal2021 ikiside az canım baya ekleme yapman lazım ve kışlık tulumlar yelekler al gerçekten hayat kurtarıyor polar bir tulum aldım kalın dışarı çıkarken giydiriyoruz sıcacık şuan oğlum bir aylık zıbınları 3-6 giymeye başladı o yüzden büyük al
Masal2021 demirrleydi_ netten mi aldın canim Polarli olani 3.6 lar tam geliyormu yani çok fazla büyük durmuyo degilmj
521163 Benim çocuğum martta doğacak yazlık kıyafetleri 6 9 alsam civilden olur mu civil kalıpları küçükmüş galina
Ipek0z Masal2021 4 zıbın az canım 8 10 tane olsun kakası taşar, kirlenir garantiye al bence. Takımlar yeterli şimdilik yetmezse duruma göre alırsınız, tulumu falan varsa 4 takım ideal bence. İnce ve kalın olmak üzere iki battaniyeniz olsun bol çorap eldiven şapka🩷🩷