Masal2021 inşallah canım sağ salim alırsın kucağına benim suanki dogumumda normal doğum olsaydı nişanın ilk haftası olucakti ama sezeryan olucagi için muhtemelen Martin sonu olucak cinsiyeti netlesse bende baslycam almaya herşeyi hazirlycam hastanedeki ikramliklari çikolata magnet fln yaptırcam buzluğa koyucam oğlumda 7 Şubat’ta eşim maaş alicakti yaptıralım maaşı alınca dedi ama oğlum 6 Şubat’ta geldi normalde 17 Şubat’ta gelicekti erken geldi derdine ne olduysa🤣 erken gelince hepsi kaldı smdide eşime dedim erkenden yaptırıp Arıcan buzluğa çikolataları doğum olacağı zmaanda çıkartırım bozulmaz orda sonuçta🤣 riske atamam bu sefer