Benim ilk çocuğum Aralık sonu doğmuştu şimdiki çocuğumda nasipse ocağın 2.haftası gibi doğacak sanki kışın çocuk bakmamışım gibi hissediyorum. Çocuk ilk doğduğunda hemşireye verilecek kıyafetler arasında iç çamaşır olarak zıbın harici bir şey vermemize gerek var mı ? Zıbını 2 katlı gibi ekstra hastane çıkışının altına ince içlik alt üst koymak gerekli mi ? İlk çocuğumda hatırlamıyorum verip vermediğimi ama tek battaniye yetmemişti ısıtmaya almışlardı bu kez 2 battaniye vermeyi düşünüyorum