Masal2021 Bebeğim Allah nasip ederse Ocak sonu gelecek 5 tane alt üst aldım 4 tanede zıbın bunlar yeterlimi ilk defa kışın doğum yapacam diğerleri hep yazın doğdular o yüzden bu kıyafetler yeterlimi yoksa Azmi
Senacanblt_ Masal2021 benimde aynı ocak ortası ve ya sonu kurumama ihtimaline karşı biraz daha aldım ama yenidoğan çok almadım yeterli olscsk kadar alıp bir tık büyük aldım 3 ay falan
Baklavaseverim Masal2021 Diğer çocuklardan kaldı mı ve doğum kilosu tahmini kaç olacak 1-3 ay bir kaç zıbın ve takım daha almalısın eğer diğer çocuklardan kalan yoksa
htc4253 Masal2021 zıbın da kıyafet de yeterli olmaz kışın kıyafet kurumaz kurutsanız da her gün çamaşır yıkamakla uğraşmanız gerekir yeri gelir günde 3-4 kez değişmek zorunda kalınıyor
zehraulger3838 Masal2021 tulumda al canım bende Şubat’ta doğum yapmıştım ilk kış çocuğumdu senin gibi aldım sonradan 6 7 tanede tulum aldım hatta uyku tulumu da al iyi olur uyurken giydirirsin hsurmu acaba kaygısı olmaz
Senacanblt_ Masal2021 3 4 tane Yenidoğan aldım sonra 5 tane falan da 3 6 aldım zaten çabuk büyüyorlarmış boşuna yenidoğandan fazla almayı gerek duymadım
Sedef21 Masal2021 zıbın az canım yaz kış farketmez bence zıbın çok olmalı işiyor vs bezlerden geçiyor benimde şubat başı doğum 6 tane takım aldım sonra ayrı alt vs aldım