Elis27 xiaomi kullanıyorum s10+ modeli. Annemde de aynısı var, yakın zamanda bir sorun yaşadık servisi o kadar iyi ki. Kargoladık başka şehre elimize 3 iş gününde geri geldi tamir edilmiş şekilde. Çoğu üründe garantiyi arayıp hep sorun yaşadığımızdan olsa gerek xiaomi her zaman tercih sebebi olur benim için artık. 1 seneden fazla annem de bende kullanıyorum kedimiz de var. Müthiş bir icat