Bende yaklasik 2 ay önce xiomi H40 robot süpurgesini aldim yeni cikan modelinden cok memenunum aldigimdan beri diger supurgeyi hic acmadim alicaksan mutlaka toz toplama haznesi olsun istasyonlu modellerinden al yoksa ikide bir boşalt yorucu bir islem asla kil tuy sac dolasmiyor fircasina kirarak topluyor icine kalin ince hali farketmiyor canavar gibi ustunde silme de yapıyor ama bana mantikli gelmiyor butun evin tek
Bezle silinmesi o yuzden silme ozelligini kullanmiyorum bide halilarda mop kaldirma ozelligi olanlardan al suan bu supurgede tek
Sıkıntı o ama ben zaten kullanmiyorum o ozelligini supurmesi
Yeterli her gun sasiriyorum bu kadar toz nerden cikariyor diye fiyatida uygun 15 bin vermistim bence bakmalisin