Elis27 roborock S8 pro kullanıyorum elim ayağım çok memnunum zamanında 23.000 e almıştık kampanya vardı güzel bi yeri atlıyor gıcık oluyorum sonra temizliği yapıp o gördüğümü almadan gitmiyor oh aldı diyorum 😂😂😂 valla yaşam kalitesini arttıran bişey misafir mi geliyor dezgahı toplarken o süpütüyor ya da ben toz alırken o yeri süpürüp siliyor allah çıkarandan bin kere razı olsun 🫠