16+5 olduk. İnşallah herşey yolundadır, bebeğim iyidir 🌸 cuma günü kontrolümüz var dua edin sağlıkla alalım inş çocuklarımızı hepimiz kucağımıza, ben hepimiz için de etmiş olayım.. kontrole gitmediğim sürece hiçbir şeyden emin olamıyorum daha önce 2 düşüğüm olduğu için evham hiç bitmiyor maalesef bende 😞