Ya ilk gebeliğiniz değil sanırım bende 15+6 oldum bu gece itibariyle bebeğim sol tarafta durmuyormuş çoğunlukla her ulturasonda öyle deniyor ve ben hep solda arada bir gıdıklanma hissediyorum birkaç saniyelik ilk gebeliğim de acaba hareketlerimi anlayamadım