agilkaya olabilir tabi ama ben belli bir zaman sonra tekrar verince de öyle waw bir değer görmedim 10 gün sonrası belki daha fazla anca 1000 gördüm doktorum çok normal demişti herkeste çok yüksek çıkıcak diye birşey yok ve gayet rahat bir hamilelik geçirdim içini rahat tut