Weenie agilkaya hadi hayırlı uğurlu olsun :) erken almasaydın keşke benmde erkenler hep silik çıktı diğerlerinden alırsan net 2 çizgi görürsünüz😍😍😍😍🧿❤
yslmn agilkaya evet çok şükür hiçbir sıkıntı yaşamadım 12. Haftadayız🫶🏼 Haftaiçi doktoruma gitmiştim keseyi görmüştük 5. Haftada 🫠
ayse988 agilkaya canım hayırlı olsun çıkmış sonuçta neden üzülüyorsun ki belliydi zaten düşük çıkacağı daha adetine var
annebebekelo agilkaya benim kuzenim de böyle bir değerle öğrenmiş oğlu şu an 3 yaşında. Değerin artışı önemli diye biliyorum düşük olması değil, tebrik ederiim😍😍
agilkaya ayse988 bilmiyorum ya korkuyorum inşallah düzenli yükselir dua edin kızlar sağlıkla inşallah
agilkaya yslmn çok düşğk kimyasal olma riskinden korkuyorum canım ya kasık ağrım yok bide tuhaf bir şekilde
agilkaya TKumsall kan verdim şimdi çıktı sonucu canım 16,4 4-5 gün var adetime. Düşük sanki değerim ya
rainbowdash agilkaya hayırlı olsun canım bende dün yaptım profilimde baksana prodoctor trendyoldan almıştım ama benim spiralim var kan vermeye gitmedim daha