agilkaya Hanımlar merhaba dün 22 kasım adetime 5 gün vardı, bugün 23 kasım adete 4 gün var. Sizce koyulaşma var mı ? Üstteki iki resim dünki , alttaki iki resim bu sabahki. Testim Predictor Early
3kedili2bebekli agilkaya koyulaşma takip etmek zor olur testiniz pozitif kan takibi yapmak çok daha kolay olur
agilkaya yslmn adetime 4 gün var beklemeyeyim mi adeti sizce ? Birde testiniz böyleyken değeriniz kaç çıkmıştı
3kedili2bebekli agilkaya gerek yok pozitif sonuçlar ☺️ ben 2. Gebeligimde kan bile vermedim direk 5. Haftada gidip keseyi gördüm
busra34__ agilkaya anladım bence bekleyin kan şuan vermeyin 5. Haftada kese ztn gözüküyor adet gününüz gelince kan verin
annebebekelo agilkaya merhaba ben de 1 gün arayla böyle test yapmıştım ilki görünmeyecek kadar silikti flaş ışığıyla görünüyordu😅 2.de silikti ama ilki kadar değil. Kan verdim beta 148 çıkmıştı reglime 3-4 gün vardı şu an 21+3 olduk bile🤍 size de hayırlı olsunn
agilkaya 3kedili2bebekli bende adet günümde veya bir gün geçince gideyim diyorum hem doktoruma randevuda bulamadım zaten
3kedili2bebekli agilkaya evet neden olmasın tabi ki kanama olursa gidin ama onun dışında 5. Haftayı beklerseniz rahat edersiniz
kubray9 agilkaya koyulaşma var hayırlı olsun 🩷 ben de 4 gün kala böyle öğrenmiştim. Adetim geçince kan verdim
agilkaya hilalaselll4 inşallah sağlıklıdır bakalım ben adet günüme kadar bekleyeceğim canım teşekkür ederim ☺️