Pink29 zaten doğum boyunca hastanenin hasta kıyafeti oluyor bitince kendi giysilerinizi giyip servise çıkıyorsunuz, 2 tane gayet yeterli bir sayı, doğumdan hemen sonra direk elbiseyi giyersiniz ilk saatler kanama çok yoğun geliyor rahat rahat lohusa kilodunu giyip çıkarırkende rahat olur, havlu alın ama sancı esnasında saçlarınızı tüm vücudunuzu yıkamayın sadece bel altına tutun çünkü doğuma kadar sürekli nst ye gireceğiniz için çok üşütürsünüz, ne zaman doğum biter o zaman bebişinizle ilgilenirlerken o arada ebenizde sakınca görmediyse saçınızı vücudunuzu yıkarsınız. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah 💕💕