123yenianneee hepsini okumadım valla da hemşireye verilecek takımın yani bebeğin ilk giyeceği kıyafetin isimli olmaması hatta ucuzundan gözden çıkarağın bi takım olması gerekir dedi bana büyüklerim çünkü bebeği yıkamadan silip giydirecekleri için kanı falan iyi silmezlerse lekesi çıkmıyormuş yada o sıvı sarı leke bırakıyormuş o yüzden ben hemşireye verilecek olan kısma beğenmediğim hediye gelen kötü bi takımı koydum ama yanıma yedek bi kaç güzel takım daha aldım bebeği temizleyince giydirmek için